Lejre Radikale Venstre

Lejre dagligstuemøde om flygtninge d. 19. april kl. 19

Dagligstuemøde om flygtningene i Lejre hos Hans Jørgen L. Larsen, Lønspjæld 15, Lejre, tirsdag d. 19. april. kl. 19.

På mødet vil Ruth Nielsen, Hvalsø,  Frivillignet Lejre Flygtningevenner, og Birgit Albrechtsen, Gevninge, fortælle om flygtningesituationen i Lejre Kommune generelt og om situationen i Gevninge/Borrevejle, efter at Lindenborg Kro skal være modtagecenter for flygtninge. Efter de to korte indlæg vil vi diskutere, hvilke initiativer vi fra Lejre Radikale Venstre kan tage i den forbindelse.

Da et dagligstuemøde i sagens natur kun kan rumme et begrænset antal deltagere, vil jeg bede jer om  at melde tilbage til mig, hvis man ønsker at deltage i mødet på: lychlarsen@hotmail.com.

Mødet forventes afsluttet senest kl. 21.30.

Hans Jørgen L. Larsen